До відома громадян

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг 

Час роботи ЦНАПу:

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця  - з 8-00 години до 15-00 години.

Середа - з 8-00 години до 20-00 години.

Місце розташування ЦНАПу:

23500 Вінницька область, м.Шаргород, вул. Героїв Майдану, буд.224

т. 0973202049, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг за перше півріччя 2018 року

Загальна інформація

Центр надання адміністративних послуг при Шаргородській райдержадміністрації створений розпорядженням голови райдержадміністрації №290 від 09.12.2013 р., знаходиться на першому поверсі приміщення районної ради в облаштованому офісі з прозорими стінами за адресою: м.Шаргород, вул. Г.Майдану, 224 (з 9.11.2015 року).

Відкрита площа Центру надання адміністративних послуг становить близько 50 кв.м.

В своїй діяльності Центр надання адміністративних послуг керується Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» , розпорядженнями обласної та районної адміністрацій.

Основні принципи роботи:

  • Орієнтація на суб’єкта звернення; 

  • Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;

  • Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

  • Забезпечення вільногодоступу суб’єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;

  • Оперативність у вирішенні питань;

  • Забезпечення рівності прав всіх суб’єктів звернення.

Стратегічні цілі:

  • Надання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги фізичним та юридичним особам в отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру для здійснення господарської діяльності;

  • Розробка та впровадження заходів для спрощення механізмів і скорочення термінів отримання в відповідних установах адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру;

  • Визначення причини виникнення наявних перешкод у започаткуванні та здійсненні господарської діяльності, надання пропозицій щодо подальшого реформування в сфері адміністративних послуг, у тому числі дозвільних процедур та оформлення документів дозвільного характеру;

  • Підготовка пропозицій щодо перегляду чинних порядків отримання адміністративних послуг, здійснення погоджувальних (дозвільних) процедур державними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями;

  • Проведення моніторингу та аналізу документів дозвільного характеру щодо дотримання ними порядку здійснення дозвільних процедур.

Режим роботи

Центр надання адміністративних послуг працює щоденно з 8.00 по 17.00 години крім вихідних, обідня перерва з 12.00 по 13.00 годину. Вихідні дні: субота та неділя Прийом громадян здійснюється з 80.00 до 15.00 години кожен робочий день крім середи (з 15.00 до 17.00 адміністратори опрацьовують справи, які надійшли за день). В середу прийом документів від суб’єктів звернень здійснюється з 8.00  до 17.00 години.

Фінансування

Фінансування відділу надання адміністративних послуг здійснюється з державного бюджету. Також розроблено районну програму «Сприяння діяльності Центру надання адміністративних послуг при Шаргородській райдержадміністрації на 2018-2020 роки» з кошторисом 855 тис. грн. (рішення №266 18 сесії 7 скликання від 30.03.2018 року). У першому півріччі на виділені з районної програми кошти встановлено в приміщенні ЦНАП систему професійного відео нагляду, закуплено необхідні меблі та витратні матеріали, проводиться закупівля оргтехніки. Практично профінансовано на 82 тис. гривень.

Адміністративні послуги

 На сьогодні через ЦНАП передбачено  суб’єктами надання адміністративних послуг надання 158адміністративніпослуги  та 3 документа дозвільного характеру.

Розподіл послуг по суб’єктах надання адміністративних послуг

1

Служба у справах дітей райдержадміністрації

20

 

2

Сектор сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації

3

3

Відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації

3

4

Шаргородський районний сектор головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Вінницькій області

1

5

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

30

6

Відділ у Шаргородському районі Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області

 

16

 

7

Сектор з питань державної реєстрації райдержадміністрації

9

8

Шаргородська міська рада Вінницької області

10

9

Джуринська сільська рада Шаргородського району Вінницької області

10

10

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області

56

Всі послуги надаються виключно через адміністраторів ЦНАПу.  На виконання розпорядження КМУ від 11.10.2017 року №782-р  з 08.05.2018 року надання адміністративних послуг управління соціального захисту населення райдержадміністрації  проводиться через ЦНАП. Для забезпечення роботи ЦНАПу по даному напрямку до штату відділу надання адміністративних введено додатково три  штатні одиниці адміністраторів.

Інформація щодо кількості наданих адміністративних послуг через ЦНАП при Шаргородській райдержадміністрації за 1-ше півріччя 2018 року

п/п

 

Види адміністративних послуг

Кількість наданих адмін.послуг

за  1-ше півріччя2018 року), од.

1.

Соціальні послуги (соц. захист, праця)

1895

2.

Реєстрація майна

970

3.

Земельні відносини

2756

4.

Документи дозвільного характеру

2

5.

Інші

95

 

Всього послуг (од.)

5716

Кадри

Для обслуговування Центру надання адміністративних послуг створений відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації. Прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 03.04.2018 року №92 «Про затвердження Положення про відділ надання адміністративних послуг Шаргородської райдержадміністрації» згідно якого відділ став окремою юридичною особою.

У відділі надання адміністративних послуг працює 6 адміністраторів і начальник.

Адміністратори по напрямках діяльності ЦНАП

      Земельні питання

Вовк Алла Іванівна

      Соціальні послуги

Шиманська Ірина Олександрівна

Білобров Ірина Анатоліївна

Кушнір Наталія Іванівна 

      Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

Банах Оксана Іванівна

      Інші послуги

Хитрик Геннадій Іванович

      Працівники відділу професіонали своєї справи у наданні адміністративних послуг, що входять до їх компетенції. В Центрі надання адміністративних послуг запроваджена практика супроводження кожної послуги адміністратором, що дає змогу оперативно вирішувати проблемні питання, які можуть виникнути у суб’єкта звернення. Налагоджена чітка співпраці з суб’єктами надання адміністративних послуг. Консультування проводиться у телефонному режимі та за допомогою засобів електронної комунікації. Надання адміністративних послугах з земельних питань та державної реєстрації речових прав на нерухому майно здійснюється он лайн за допомогою електронних реєстрів. Більшість консультацій надають самі адміністратори без звернень до суб’єкта надання адміністративних послуг. Паролі доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно адміністратори отримали в листопаді 2015 року, а до Державного земельного кадастру у вересні 2017 року.

      Працівники відділу постійно беруть участь в тематичних нарадах та проходять навчання на спеціалізованих семінарах.

      Роботу працівників ЦНАПу відзначено і нагородами. Так, в 1-му півріччі 2018 року почесною грамотою відзначена Вовк Алла Іванівна.

Перші

Ми одні з перших  в області:

         1. Почали безпосередньо через адміністраторів надавати послуги з:

             - Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

             - Послуг через програмне забезпечення  Державного земельного кадастру;

             - Всі послуги, передбачені законодавством, Управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

          2. Надавати всі послуги безпосередньо через адміністраторів, а не присутніх представників суб’єктів надання адміністративних послуг.

          3. Заключили договори про надання адміністративних послуг з органами місцевого самоврядування (Шаргородська міська рада та Джуринська сільська рада).

        За кожною адміністративною послугою, яка надана через ЦНАП стоїть конкретна фізична або юридична особа, що звернулась особисто, по дорученню чи поштовим відправленням або он лайн.  Всі результати наданих послуг обліковуються в журналах реєстрації або он лайн сервісах.

 

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації працює для людей

Відділом надання адміністративних послуг Шаргородської райдержадміністрації передбачено 120 адміністративних послуг та 4 документа дозвільного характеру відповідно до Переліку адміністративних послуг та документів дозвільного характеру.

Так, за І півріччя 2017 року надано 2257 адміністративних послуг, з них 863 - безпосередньо адміністраторами ЦНАПу  та 1394 - через представників суб’єктів надання адміністративних послуг, а саме:

-         державні реєстратори у сфері земельних відносин – 1385;

-         управління соціального захисту населення райдержадміністрації – 9 послуг.

У відповідності до ч.2. ст.6 Закону України «Про адміністративні послуги» у місці прийому суб’єктів звернень доступні інформаційні стенди із зразками відповідних документів та інформації в обсязі, достатньої для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги. Приміщення облаштовано скринькою для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. Адміністратори надають інформацію про порядок надання адміністративних послуг суб’єкту звернення, який звернувся за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

Центром надання адміністративних послуг Шаргородської райдержадміністрації визначено перелік послуг, які можуть надаватись в електронній формі. В даний перелік вирішено включити найбільш поширені послуги, що надаються відділом у Шаргородському районі Головного управління  Держгеокадастру та послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, що надаються Шаргородською міською радою та сектором з питань державної реєстрації райдержадміністрації. Послуги можливо замовити через державні електронні сервіси, а також через Єдиний державний портал адміністративних послуг.  Інформація про отримання даних послуг та інших необхідних споживачу послуг, розміщена на сайті райдержадміністрації в розділі «ЦНАП». В подальшому, перелік послуг, які надаються он лайн, буде розширюватись. До кожної з даних послуг розробляються детальні інструкції для споживача послуг.

Адміністратори Центру надання адміністративних послуг отримали доступи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Також проводяться роботи щодо підключення адміністратора до реєструДержавного земельного кадастру, що дасть можливість отримувати витяг з Державного земельного кадастру у день звернення. 

Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та спрямовує на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. 

12.07.2017 року

 

До уваги суб’єктів звернень!

У зв’язку реорганізацією управління Держпродспоживслужби в Шаргородському районі відповідно до постанови КМУ №442 від 10.04.2017 року «Про оптимізацію центральних органів виконавчої влади» не відновлена процедура видачі документів дозвільного характеру. Про відновлення роботи буде повідомлено додатково на сайті з опублікуванням нових інформаційних та технологічних карток документів дозвільного характеру.

Начальник відділу надання

адміністративних послуг райдержадміністрації                                       Сергій Задорожний

 

 

До уваги суб’єктів звернень!

У зв’язку із звільненням працівника з посади державного реєстратора речових прав на нерухоме майно райдержадміністрації до заміщення вакантної посади,  інформаційні та технологічні картки сектору з питань державної реєстрації райдержадміністрації не викладаються на сайті та послуги по даному напрямку надаватись не будуть.

Адміністративні послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно  виконуються Шаргородською міською радою, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Шаргородській райдержадміністрації.

Начальник відділу надання

адміністративних послуг райдержадміністрації                                       Сергій Задорожний

 

Голова РДА

 

 

Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Шаргородська районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Шаргородської райдержадміністрації.